10 функции за напреднали при Dynamics 365 Business Central Cloud. Кои са те и защо ще ви бъдат полезни? (Част 1)

ное. 30, 2021

Една известна поговорка гласи: Най-доброто тепърва предстои. Всъщност, подобрения се случват постоянно, особено когато става дума за облачната технология и Dynamics 365 Business Central. С всяка нова версия на ERP системата се появяват нови функции, а старите се усъвършенстват. Целта е софтуерното решение да става все по-удобно и лесно за управление от потребителите.

Dynamics 365 Business Central е интегриран софтуер за управление на бизнеса (ERP), предназначен за малки и средни предприятия, които са надраснали капацитета на използвания от тях счетоводен софтуер. Решението предлага богат набор от функционалности, които обхващат различни направления от вашата компания като: счетоводство, склад, покупки, продажби и др. С помощта на Dynamics 365 Business Central ще оптимизирате разходите, подобрите дейността, повишите ефективността на вътрешните процеси и сътрудничество между вашите отдели. ERP системата е налична както за внедряване на собствен сървър (on-prem), така и в облачна версия. И въпреки че миграцията към облака поражда доста въпроси, с всяка изминала година броят на компаниите избрали да се доверят на облака нараства.

Съвет: Вижте статията ни „Облачна версия на Dynamics 365 Business Central: Защо компаниите я предпочитат и какви са предизвикателствата?„, за да научите повече за предимствата на облачната технология.

Затова от Intelligent Systems решихме да представим 10 от най-полезните нови и подобрени функционалности, които правят облачната версия на Dynamics 365 Business Central предпочитан избор:

  • Усъвършенствана функционалност при изпращане на имейли

Повечето потребители, работили с Dynamics 365 Business Central вероятно са наясно със същността на тази функция. Новото сега е, че вече лесно изпращате имейли, без да напускате системата. Начинът на създаване на акаунти също наподобява този в Outlook. В допълнение, редактирате предмета и съдържанието, прикрепяте файлове и използвате безпроблемно предварително дефинирани шаблони за съдържание на имейлите, в зависимост от получателя. Освен собствени профили, в Dynamics 365 Business Central можете да настройвате и имейл групи, от които да се изпращат определени файлове (например, можете да създадете мейл на счетоводството, от чието име да изпращате фактури). Още едно удобство е наличието на папки с изпратени съобщения и чернови. По този начин още по-ефективно ще се проследяват дейността на всички, които работят в софтуерната система.

  • По-добра интеграция с Excel

Представете си ситуация, в която имате таблица, качена в ERP системата. Тя е обемна и съдържа разнообразна информация, но поради някаква причина определена променлива липсва или забелязвате друг пропуск, който е ключов. От редакцията вече ви дели един клик с мишката. След подобрението при тази функционалност, имате достъп до бутон, който ви позволява да направите нужните промени по файловете си директно в Excel. Всичко, което трябва да направите след това, е да публикувате документа обратно в системата.

  • Достъп до Dynamics 365 Business Central и от мобилния ви телефон

Благодарение на тази функция имате достъп до своята бизнес среда в Dynamics 365 Business Central директно през мобилния ви телефон или таблет. На практика, имате цялостно ERP решение във вашия джоб. Така повишавате ефективността си и съкращавате времето за нанасяне на промени и корекции. URL адресът, който използвате е същият, който използвате за настолната версия. Имайте предвид, че начинът за вписване от телефона е възможно да бъде малко по-различен.

Съвет: Изгледайте видеото в нашия YouTube канал, за да научите повече за вписването в Dynamics 365 Business Central от мобилен телефон.

  • Подобрена функция за коригиране на грешки в документи

Чрез тази функция можете безпроблемно да се справяте със съобщения за появили се грешки, които са свързани с аналитичност (dimensions) или липсващи настройки за осчетоводяване. Към всеки документ са добавени нови полета, в които ще откриете информация за естеството на проблема, както и линк към допълнителни помощни материали. Освен това, на ваше разположение са и две допълнителни полета – Контекст и Източник. От Контекст полето (Context field) ще достигнете до страница, от която да актуализирате липсващата аналитичност, която предизвиква грешката. А в Източник (Source field) – можете да видите настройката, която е първоизточник на проблема.

  • Подобрена настройка на стандартните ценови листи

Функционалността е лесна за управление и много подходяща за компании в производството и ритейл индустрията. Какво е новото тук? Когато се намирате в клиентската карта или тази на даден артикул, вместо стандартните списъци с цени и отстъпки, които са разделени, вече имате на разположение единната опция „Ценови листи“ (Sales Prices Lists). Там създавате ценови листи с дефинирани получатели. Освен това, можете да филтрирате артикули по кампании, групи клиенти, групи отстъпки и др. В тези централизирани листи вписвате цени на артикули, ресурси и счетоводни сметки.

Кои са останалите 5 функционалности? Научете повече за тях във втората част на нашия материал.

Категории: ERP

Сподели

За автора
Ivianna Antonova

Новини и известия по имейл