
4 ползи от е-търговията за хранително-вкусовата индустрия
През последните 2 години хранително-вкусовата индустрия инициира различни стратегии, с цел адаптиране към промените, предизвикани от COVID-19. С настъпването на пандемията, редица бизнеси от различни други индустрии се наложи да прекратят дейността си. Вносът на стоки също беше силно ограничен. В резултат на това поведението на потребителите в световен мащаб се промени, като за България BEA отчита близо 31% от онлайн потребители или 24% от българското население са превърнали онлайн пазаруването в навик.
Изместване на търсенето в е-търговията
Онлайн пазаруването все повече набира популярност. А причината затова е, възможността потребителите да купуват стоки и услуги бързо и лесно, благодарение на интернет. Statista съобщава, че през 2019 г. в световен мащаб се отчитат 3.351 милиарда долара в продажби. Две години по-късно с настъпването на пандемията, наложените мерки и затварянето на различни обекти, продажбите скачат до рекордните 4.938 милиарда долара. Онлайн магазините се превърнаха в широко разпространени платформи за пазаруване, именно защото потребителите получават желаните стоки до входната си врата само с няколко клика.
Адаптивност към иновациите и подобряване на ефективността
С навлизането на технологиите, тенденциите на пазара и предпочитанията на клиентите се променят. За да останат лидери на пазара, търговците трябва да са гъвкави и да изграждат моделите си устойчиво. Целта е удовлетворяване нуждите на клиентите. Когато става въпрос за подобряване на ефективността, нарастването на онлайн продажбите носи много ползи на хранително-вкусовата индустрия в различни направления, сред които стабилност на пазара и разпознаваемост на марката. Също така, в дългосрочен план търговията в интернет пространството дава възможност на магазини и ресторанти да увеличат конкурентоспособността си, тъй като тяхната локацията вече не е от ключово значение.
Единен адинистративен панел за всички ваши онлайн магазини
E-commerce ви позволява да управлявате няколко уеб магазина за различни марки или типове стоки, от един административен панел. Освен това можете да разработвате и реализирате както B2B, така и B2C сценарии.Тъй като всичките електронни магазини използват една и съща база данни, каталожна информация могат безпроблемно да се обменят между тях. Така вашите потребители имат възможността да влизат във всички ваши магазини, използвайки едни и същи идентификационни данни.
Интеграция с ERP
Ползите, които може да извлечете от интеграцията на e-commerce със съществуваща ERP системата са свързани с управление на информацията и бизнес процесите. Така например, създадената от екипа на Intelligent Systems Стандартна интеграция (United Integration Framework) позволява синхронизиране на Вашия онлайн магазин с Microsoft Dynamics 365 системата, която използвате. Разширението опростява управлението на данни и обработката на поръчки чрез:
- Онлайн публикуване на артикули, снимки, описания, спецификации, характеристики, мерни единици и наличност от Microsoft Dynamics;
- Поддръжка на ценови листи, с възможност за визуализиране на индивидуални цени, отстъпки и промоции;
- Представяне на избраните от вас категории, под категории и стоки;
- Създаване на нови поръчки и клиенти в Microsoft Dynamics.
Intelligent Systems предлага услуга за интеграция с всички платформи към Microsoft Dynamics 365 Business Central, както и цялостно решение за изграждане на e-commerce платформа с Nop-Commerce. Разгледайте повече подробности за нашето решение за онлайн търговия или се свържете с нас.