Албена Цветкова: Добрата комуникация в екипа разведрява рутината в работата

авг. 04, 2023

Оценявам свободата да разпределяме времето и подреждаме приоритетите при изпълнение на задачите, както и мястото, от което да работим.

Албена Цветкова, Главен счетоводител

Би ли се представила?

– На 47 години съм, омъжена съм, имам момче и едно куче (второто ми дете). Най-щастлива съм, когато пътувам със семейството ми и с приятели. Също така обичам планинарството, покоряването на върховете ми носи истинско удовлетворение и ме зарежда с нова енергия. Обичам да чета и да слушам музика. Определям себе си като спокоен и търпелив човек. По-голямата част от трудовия ми стаж е свързан със счетоводството.

Какво те накара да избереш Intelligent Systems и как компанията те подкрепи в твоето кариерно израстване?

– Преди да дойда в Intelligent Systems се занимавах със счетоводство от около 10 години. Имах нужда от ново предизвикателство, затова приех предложението да стана част от екипа на Intelligent Systems като консултант внедряване Navision (Microsoft Dynamics BC). Продължих да се развивам в компанията, като заемах позиция старши консултант (съвместяваща работата и на PM) преди да се прехвърля в счетоводния отдел като главен счетоводител.

Какво би определила като най-голямото предизвикателство в работата ти на главен счетоводител?

– Едно от най-големите предизвикателства беше да се уеднакви политиката на отчетност на компаниите в групата като трудностите бяха основно при чуждите дружества заради законовите разлики при счетоводната отчетност. Също така почти успяхме да се справим с другото затруднение, а именно работа в една система ( Microsoft Dynamics BC) на всички компании от групата. Целта е да имаме информация от счетоводната отчетност в реално време на всички компании.

Кои са петте неща, които най-много харесваш в своята работа?

– Първото и най-важното нещо за мен са хората. Добрата комуникация, която имаме в счетоводния ни екип, както и с останалите колеги от фирмата, са нещата, които ме радват най-много в работа ми.
Работата ни често е свързана с различни предизвикателства, нови задачи и това разведрява рутината, която стандартно присъства в счетоводните дейности.
Оценявам свободата да разпределяме времето и подреждаме приоритетите при изпълнение на задачите, както и мястото, от което да работим. (работа от къщи и работа от офиса). Доверието, което получаваме от страна на мениджмънта, е едно от основните неща, които ни кара да се чувстваме щастливи, че сме част от Intelligent Systems.

Каква е твоята „рецепта“ за най-добър баланс между работа и лично време?

– Планиране на текущите задачи, подреждане по приоритет и управление на времето за мен са основните предпоставки за успешно и навременно изпълнение на дейностите в работния процес. Смятам, че знанието трябва да се предава, за да бъде един екип успешен. Хората с опит и умения трябва да помагат на останалите в екипа, за да бъде целият екип по-ефективен.
Разбира се, налага се работа и в извънработно време, но смятам, че при добра организация на работния ден и добрият екип, който имаме в счетоводния отдел, това време ще става все по-малко.

Какво е Intelligent Systems за теб? С две думи.

– Уютен дом.

Категории: Interview,Интервю

Сподели

За автора
Irina Bacheva
Irina Bacheva

Новини и известия по имейл