
Dynamics 365 Wave 2 предлага разнообразни нови функционалности
Новите функционалности в ERP системата Microsoft Dynamics 365 бяха обявени в плана Wave 2 2022 за периода октомври 2022 г. – март 2023 г. Новата серия от подобрения включва стотици нови функционалности в приложенията на Dynamics 365: Sales, Customer Service, Supply Chain Management, Retail, и много други.
По-бързо и ефективно търсене на данни и индивидуална организация според нуждите на потребителя за работен процес са сред основните плюсове на промените в системата.
- С помощта на филтъра за търсене modern advanced find, който е зареден по подразбиране, може да се достъпи всяка таблица в удобен за търсене изглед и оптимизирани филтри за лесно намиране на различни данни.
- С помощта на филтъра търсачка filter grid data резултатите може да се запазят като изглед. С филтър по ключова дума резултатът може да се запази като персонален изглед.
Предоставят се варианти за споделянето на изгледи, така че да се улесни работата в екип. Управлението на изгледи е по-лесно, ако се използват опциите за създаване на собствен набор от изгледи. С новите подобрения в полето за търсене, където се поставя текстът, както и възможността за запазване на филтри с резултати от бързо търсене, потребителите създават удобни персонализирани изгледи.
- С UX подобренията на интерфейса потребителите взаимодействат с данните много по-ефективно и с удоволствие от работния процес във всички видове формати на устройства и приложения.
Безпроблемното копиране и пренос на линкове подобрява продуктивността с по-лесния начин на споделянето им.
- Новата функционалност – New Activity под формата на падащо меню показва активности, съотносими с вашето приложение. За сравнение, в предишната версия това е допълнителна настройка, докато сега е автоматично заложено във всички приложения. Може да се отмени през админ центъра в Power Platform, в настройки за среда.
В допълнение, компаниите могат да улеснят клиентите си, които могат да оставят гласова поща, да върнат обаждане или да се свържат със служител директно чрез гласов канал. Работата на служителя е оптимизирана с подробен изглед на работата по часове, хоризонтална мулти навигация на сесиите, AI функционалност за резюме на разговорите.
Срещите в Teams могат лесно да се добавят през модула “appointment” в приложението. В допълнение, можете да се присъедините към среща в Teams с един клик през appointment или през timeline.
Как изглеждат новите функционалности?
- Подобренията в интерфейса на изгледите осигурява по-голяма продуктивност при случайно търсене на данни: полето за търсене се осъвременява с помощта на филтър по ключова дума по подразбиране.


Споделяйте лесно записи, както и офис документи. Новият бутон за споделяне копира лесно линк или имейл линкове в даден запис.

В падащото меню можете да виждате само релевантните активности, а тези, които не са включени в мета данните на приложението, са скрити в New Activity.

Създавайте и се присъединявайте лесно към срещи в Teams meetings в приложението или през appointments

