eXtreme 365 2018 – най-интересното от събитието

апр. 06, 2018

2018 година започна с ясна цел за мен и моя екип – гмуркане в дебрите на Дигиталната Трансформация, за да предадем натрупаното ноу-хау на нашите клиенти. В международен план. В допълнение на трескавите проекти и ежедневните задачи, ние с нетърпение очаквахме събитието eXtreme365 EMEA за партньори, което се проведе от 19-21 март в Дубровник, Хърватска.

В изпълнение на поставената задача да сме на върха в бързо развиващия се свят на Dynamics, петима от колегите в Intelligent Systems стегнахме куфарите и се отправихме към слънчев (в нашите представи) Дубровник.

Събитието

Преди да премина към пикантните подробности, нека първо да ви разкажа малко за събитието. eXtreme365 е годишна конференция за партньорите и клиентите на Microsoft Dynamics –  значима платформа за обучение и нетуъркинг. Нейните традиции започват през 2010г. с eXtremeCRM и с представянето на Dynamics 365, организацията беше изцяло обновена, за да включи всички основни направления на Dynamics 365. Изпълнена с ползотворни сесии и планиранa в няколко основни насоки: Продажби и Препродажби, Маркетинг, Операции и Технологии, събитието също така осигурява паралелна Executive Exchange среща, на която се обсъждат разнообразни по вид стратегии и тактики за управление.

За всеки Dynamics партньор, присъствието на eXtreme365 е по-скоро задължително, ако искате да доставяте качествени консултантски услуги, внедрявания и иновативни решения. Събитието събира на едно място някои от най-добрите функционални и технически консултанти, архитекти и Dynamics 365/CRM програмисти. Това, което лично аз най-много харесвам е eXtreme365 общността – ентусиазирани и отдадени специалисти, любопитна и желаеща публика, която иска да чертае и развива пътя на Dynamics 365. На почти всяка сесия може да срещнеш D365 (CRM) MVPs, главни архитекти на Microsoft, хора, развиващи не само платформата, но и цялата концепция занапред.

Пътуването

Когато чуят Дубровник, сигурно голяма част от хората ще си помислят, че след като сме от България, ние сме стигнали бързо и безпроблемно до там. Е, за съжаление не стана така. Бяха ни необходими три  свързващи полета из Централна и Източна Европа, за да успеем безопасно да се приземим в красивия град.

Това е светът на Dynamics

През последните дни партньорите на Dynamics по света срещнаха едно от най-големите си предизвикателства. Рецептата, която включва облачното пространство, нови ценови модели, абонаментното ценообразуване, augmented reality, увеличаващите се искания за бързо внедряване, новият вид конкуренция, успешното адаптиране на потребителите, текущите иновации и променящите се пазарни тенденции – всичко това изисква реинженеринг на бизнес моделите, продължаваща промяна и интензивно обучение. Всички тези тенденции бяха включени в последната концепция на дигиталната трансформация.

Ползата

Темите на eXtreme365 Dubrovnik 2018 бяха изцяло планирани около дигиталната трансформация. Това беше рефренът, който се повтаряше на всяка презентация, всяка сесия и на всяка дискусия. Но как да постигнем всичко това и да запазим стойността за нашите клиенти? Резюмирам го в няколко важни точки:

  • Common Data Service & Power Apps
  • Outlook приложениe
  • Sales Navigator and LinkedIn
  • Унифициран user experience
  • GDPR
  • Значително подобрения на приложенията

В допълнение към широко разпространените, интригуващи ключови теми, върху които всички трябва да започнем да мислим отсега нататък, събитието постави фокус на привличането на повече жени, които да развиват успешна кариера в технологичния сектор.

Ключови моменти

Dynamics 365 и това, което всички познаваме като Dynamics CRM продължава да се развива. Jean-Philippe Courtois, Executive Vice President and President, Microsoft Global Sales, Marketing and Operations, разлаза повече за „Dynamics 365 roadmap“ и в частност как да се ускори дигиталната трансформация с идващите релийзи на системи, докато над 1000 участници гледаха с директна връзка събитието Business Forward от Амстердам.

В допълнение към живата връзка, ние имахме удоволствието да посрещнем някои наистина интересни лектори на сцената. На мен лично ми направи изключително впечатление Cecilia Flombaum – Business Applications Partner Lead, Microsoft Corporation, на тема „Business Applications from Microsoft, an Unparalleled Business Opportunity“. Нейната енергия и личност привличат хората. Cecilia  наблегна най-вече на следните теми:

  • Как да помогнем на клиентите на Dynamics да намалят разходите си чрез оптимизиране на операциите.
  • Как да повишим продуктивността и печалбата на клиентите, за да подобрим представянето на служителите.
  • Как да се обвържем с клиентите на Dynamics, за да увеличим техните приходи.
  • Как да постигнем нови направления на приходи чрез трансформация на продуктите.

Mike Ehrenberg, Technical Fellow & CTO – Business Solutions, Microsoft, представи „Mike Ehrenberg, Technical Fellow & CTO – Business Solutions, Microsoft”. Mike отговори на въпроси като: „Какво означава да предлагаме Dynamics 365 на стратегическо ниво?, „Как се променя играта?“, „Как да вникнем в детайлите?“. Както Mike обясни, компаниите не купуват Dynamics 365, за да сложат вътре данни, те го купуват, за да могат наистина вникнат в бизнеса си.

Това е първата част от моя пост за събитието eXtreme 365. В следващия ще ви разкажа повече детайли около новостите при функционалностите и развитието на Dynamics 365. Stay tuned!

Сподели

За автора
Marinella_Marinova
Маринела Маринова
Маринела отговаря за развитието и цялостната визия на Dynamics 365 решенията и е P-seller на Майкрософт за регион EMEA. Има над 6 години консултантски опит в ИТ индустрията и в изграждането и внедряването на решения на Microsoft, както в големи корпорации, така и в по-малки компании. Dynamics 365 трейнър и експерт, Маринела е фокусирана върху създаването на бизнес решения, с които потребителите обичат да работят и на които могат да разчитат.

Дискусии

Добави коментарСкрий коментарите

Новини и известия по имейл

  • Това поле е за целите на валидирането и трябва да останат непроменени.