Chat with us, powered by LiveChat

Какво печели вашият моден бизнес от ритейл софтуерно решение?

юни 12, 2019

Конкурентноспособността и късите срокове за производство правят модата труден бизнес. Въпреки това съществуват много възможности, от които компаниите да се възползват. Затова е важно те да са гъвкави и лесно да се адаптират към промените в пазара. Вижте как ритейл софтуерно решение може да им помогне за това.

От планиране на производството до управление на стоката

Планирането на колекции не е лесна задача и може бързо да стане още по-сложно, особено когато работите с подизпълнители. Софтуерното решение би ви позволило да планирате не само материалите, които използвате, и стъпките на производствения процес, но и дистрибуцията в мрежата – независимо дали става въпрос за собствените ви магазини, франчайзополучатели или дори интернет търговци. Бихте могли да проверявате каква наличност има в магазините ви и колко време ще мине, преди да се изчерпи. Така лесно планирате презареждания на база на реални данни.

Дайте повече възможности на служителите си и предлагайте безупречно обслужване

Важна функция е POS система, която е интуитивна и лесна за употреба. Така не само ще се отървете от грешките, които служителите понякога правят, но и ще им позволите да предлагат по-бързо и по-приятно обслужване. Никой не иска да чака на дълги опашки. Софтуерната система стимулира кръстосаните продажби, като ви предлага свързани артикули. Тя също така поддържа различни видове заплащане, ваучери и gift карти. POS системата позволява на служителите да контролират различни периферни устройства като принтери, баркод четци и клиентски дисплеи. Разбира се,  решението помага и да управлявате така важните за бизнеса програми за лоялност.

Предложете пълен контрол на централата

Ритейл софтуерното решение също би функционирало като изключително полезен инструмент за централата, давайки им ясен поглед над бизнес дейностите на компанията, за да могат да взимат бързи и уверени решения. То би им позволило да контролират различните промоции, цени на артикули и би им давало истинска, навременна информация. Финансовата информация е лесна за тълкуване, а това дава възможност на мениджърите да увеличат приходите и да намалят разходите по бизнеса. Решението за ритейл предлага поглед над върнатите артикули или суми, както и други видове транзакции.

Бъдете гъвкави и продължавайте да се адаптирате лесно

В крайна сметка, важно е да използвате ERP софтуер, който е гъвкав и може да бъде интегриран с други видове софтуер, ако се наложи. Това е особено важно, когато компанията ви работи в няколко държави, чиито законодателства се различават. Още повече, за да можете да покриете и офлайн, и онлайн пазаруването, компанията ви има нужда от решение, което лесно може да се интегрира с платформа за онлайн търговия.

 

Интересувате ли се от демо среда? Свържете се с нас!

Не забравяйте да се абонирате за нашия бюлетин, за да научавате всичко ново около Intelligent Systems и нашите решения!

Сподели

За автора
Kalina Stamatova
Kalina is a marketing professional specializing in copywriting and content marketing. An avid reader, she also has experience working in advertising and enjoys theater.

Дискусии

Добави коментарСкрий коментарите

Новини и известия по имейл