Какво трябва да имате предвид, когато избирате софтуерна система за управление на Вашия бизнес с тежкотоварни машини?

авг. 17, 2021

През последната година и половина бизнесът премина през много трансформации. На част от компаниите в определeни сфери това им се отрази негативно и имаха затруднения. Но за други този период бе време на разцвет.

Според CEMA Business Barometer, месечно проучване, осъществено сред европейски компании в индустрията за селскостопански машини, секторът е достигнал трети пореден пик тази година и е в най-върховото си ниво от 2008 г. насам. Резултатите сочат, че над 75% от респондентите очакват нарастване на общия си капитал. Също така, почти 55% от участниците в проучването оценяват състоянието на бизнеса си като добро.

Това са само част от показателите, които индикират потенциално разрастване на дилърите на селскостопанска техника.

Затова дигиталната трансформация е задължителен елемент в бизнес плана на всяка разрастваща се компания. Но има няколко основни момента, които трябва да съобразите, преди да решите, че е време за внедряване на софтуер за вносители и дилъри на тежкотоварни машини.

Направете вътрешна подготовка, преди да започнете избор на система за управление на бизнеса Ви.

Ето няколко ключови момента:

  • Поставете си цели – ако знаете какво искате да постигнете, вече сте изминали половината път до успеха. Доставчикът Ви ще разбере много по-добре Вашите нужди и съответно ще Ви предостави правилните функционалности, стига да сте наясно какви са Вашите цели.
  • Бъдете искрени по отношение на организационните си пропуски и слабости – ще Ви бъде по-лесно да подобрите работния процес и да повишите ефективността на Вашата компания, ако сте наясно с нейните недостатъци.
  • Подготовка на информацията – когато решите, че е настъпило време за внедряване на DMS във Вашия бизнес, е добре да се уверите, че цялата налична информация, която ще пренесете в новата система, е качествена. Препоръчваме Ви да премахнете всички некоректни и дублирани данни.

Какво да имате предвид, когато избирате партньора си за внедряване на софтуер за вносители и дилъри на тежкотоварни машини?

  • Оперативни очаквания – ефективното внедряване на DMS е възможно, когато изберете партньор, който е гъвкав, подкрепящ и способен да изслушва и разбира Вашите нужди. И не на последно място, важно е капацитетът на доставчика да бъде в съответствие с изискванията Ви.
  • Обучения – истински ценният партньор организира обучения както по време, така и след внедряването на новата система. Това спомага за по-лесна адаптация на служителите със софтуера.
  • Поддръжка – дори и след като трансформацията е реализирана, е възможно да възникнат въпроси. Ако Вашият доставчик е на разположение и Ви помага винаги, когато имате нужда, то това е знак, че сте направили правилния избор.

Какви са ползите от внедряване на софтуер за вносители и дилъри на тежкотоварни машини във Вашата компания?

  • Единна платформа за всички процеси – един от най-често срещаните проблеми на компаниите е закупуването на различни софтуерни системи за конкретни дейности в компанията (за управление на финанси, продажби или складови наличности, например), докато са в процес на разрастване. Обикновено тези програми нямат връзка помежду си и данните са разпокъсани и не са унифицирани. Това може да доведе до грешки и влошено проследяване на дейността на всички нива, точно в момент, в който фирмата е в разцвета си. След внедряване на специализирана бизнес система в компанията Ви, всички данни и процеси ще бъдат пренесени върху единна платформа. По този начин в реално време информацията ще се обменя безпроблемно между всички отдели, осигурявайки ефективна оптимизация на работните процеси.
  • Интеграция със софтуера на производителя – според проучването на CEMA, повече от 90% от участващите компании имат оплаквания, свързани с доставки от производителя. Установяването на директна връзка с производителя е ключът към успеха за бизнеса с тежкотоварни машини. От една страна, така се редуцира времето за пускане на запитвания и поръчки, а от друга, се ограничава възможността за допускане на грешки, поради липсата на ръчно въвеждане на информацията. Затова е от значение да си изберете доставчик, който има богат опит в интеграцията със софтуер на производители.
  • Мобилни функционалности – добре е да изберете система с функции за мобилен достъп. Така служителите във Вашата компания ще могат да продължат плавно работата си от разстояние и да имат достъп до данни, свързани с договори, складови наличности, гаранции и др. Като цяло, мобилните функционалности Ви дават свобода да изпълнявате задачите си, където и да се намирате.

Софтуерът за вносители и дилъри на тежкотоварни машини може да предостави и много други ползи за Вашия бизнес. Разгледайте страницата ни, свързана със софтуерното ни решение за машини и оборудване, за да научите как DealerBox ще подобри Вашия бизнес.

За повече информация относно нашето интелигентно софтуерно решение, можете да се свържете с нас!

Сподели

За автора
Ivianna Antonova