Microsoft Teams и Dynamics 365 за по-добра работа в екип

мар. 25, 2021

На тазгодишното издание на Microsoft Ignite, Microsoft обяви редица иновации в рамките на решението за колаборация Microsoft Teams. Някои от тях са тясно обвързани с улесняването на потребителя в извършване на ежедневните му задължения, а основна роля играят и бизнес приложенията на Microsoft Dynamics 365. За да научите как връзката между ERP системата и Microsoft Teams създава условия за по-ефективна екипна работа и фокусиран работен процес, прочетете статията ни.

Ползите, които Teams носи за вашия бизнес:


През изминалата година и извънредните обстоятелства на работа, с които дойде тя, много компании установиха нужда от помощник в комуникацията от разстояние, какъвто е Microsoft Teams. Според статистика на Business of Apps, 600% повече потребители са се доверили и използват приложението, за да улеснят комуникацията и сътрудничеството с колеги, както и да провеждат разговори, свързани с ежедневните им задължения.

В следствие на увеличената комуникация в Microsoft Teams, която преди се е случвала на живо или дори чрез имейл, много потребители се затрудняват от хаотичното преминаване от приложение в приложение, за да могат да намерят отговор на търсената от тях информация. За да се намали драстично загубеното време и фокус, предизвикани от тази промяна в начина на работа, Microsoft създава решение, което обединява функционалностите и данните в Microsoft Dynamics 365 и Microsoft Teams.

Плюсовете са много: потребителите могат да се възползват от бързо споделяне на информация между екипите, по-голяма ефективност по време на работни разговори и бърза реакция, обоснована с точни  Dynamics 365 данни, без да се налага превключване от Microsoft Teams към приложенията.

Как изглеждат новите функционалности на Microsoft Teams:


Вижте как изглеждат някои от новите функционалности, които свързването на Dynamics 365 Business Central с Teams предлага:

  • Споделяне на различна информация право от ERP системата в Teams чат, с възможност за разширяване под формата на компактен изглед.
Microsoft Teams Screenshot

 

  • Подробна информация за артикула може да бъде разгледана директно в прозорец на Microsoft Teams. Тя включва неговите параметри (FactBoxes), диаграми и друго вградено съдържание. Потребителят може да редактира полетата с информация и да създава работни потоци, без да напуска Teams.
  • Независимо от ролята на потребителя в компанията, индустрията, в която работи, или неговото географско положение, връзката между Dynamics 365 и Teams работи с персонализирани настройки и решения.

Индивидуалният подход към всеки отдел във вашата организация:

Основната цел на свързването на двете приложения е да улесни колаборацията и индивидуалните задължения на служителите, независимо дали те работят в отдел продажби, маркетинг, обслужване на клиенти, финанси или човешки ресурси. Например, при разглеждане на история на клиент, може да бъде видяна цялата кореспонденция и данни, като съществува възможност за връзка с него на момента чрез чат. Така не само служителите остават по-фокусирани и продуктивни, но и лесно могат да общуват с колеги от други отдели чрез Teams – споделяйки информация като бюджети, задвижвайки различни оперативни процеси и работейки заедно по важни проекти, касаещи информация от Dynamics 365.

Продажби

Нашият опит показва, че от съществено значение за всеки търговец е правилното идентифициране на нуждите на текущи и потенциални клиенти и предлагане на решение за препятствията, които срещат. Разбира се, това няма как да е възможно без ефективна комуникация в самия отдел. Посредством връзката между Dynamics 365 Sales и Teams, търговците могат да взимат бързи решения, които са адаптирани към нуждите на клиента, с помощта на вграден artificial intelligence (AI).

Маркетинг

Teams, съчетан с Dynamics 365 Marketing, позволява на потребителите с лекота да планират онлайн събития и уебинари, както и да популяризират и отчитат събития, случващи се в Teams. Те могат също да създават персонализирано съдържание според интересите на клиентите.

Обслужване на клиенти

Ключовите функции, които предоставя Teams заедно с Dynamics 365 Customer Service, са свързани със засиленото сътрудничество за по-бързо разрешаване на проблемите с клиенти, както и пренасочване на подадените оплаквания или коментари към най-подходящия служител.

Field Service

При Microsoft Dynamics 365 Field Service и Teams, потребителите могат да си сътрудничат в реално време с експерти по работни поръчки. Също така, с Dynamics 365 Remote Assist и Teams, служителите в отдел обслужване на клиенти могат да следят и подобрят ефективността и продуктивността при изпълнение на своите задачи.

Ритейл

Благодарение на Dynamics 365 Commerce и Teams, бизнесите разполагат с най-актуалната и точна информация, която може да бъде предоставена на клиентите своевременно. Това е резултат на по-добра връзка между главния офис и отделните магазини, като цялостно управлението минава през Teams.

Човешки ресурси

Цялостното управление на персонала вече е на ново ниво, благодарение Dynamics 365 Human Resources, който предоставя улеснен достъп на служители и мениджъри за приемане и преглеждане на молби за отпуск или предизвестия, както и точни справки за месечните възнаграждения и тяхното изплащане.

Искате ли да научите повече?

Ако искате да знаете как вашата фирма може да се възползва от интеграцията на Microsoft Teams и Dynamics 365, свържете се с нас! Моля, обърнете внимание, че интеграцията може да се използва с версии на Business Central 17.3 и нагоре. Освен това, функционалностите са предназначени да работят само с базирана Azure SaaS среда.

Сподели

За автора
Aleksandra Delikostova