Добри практики и съвети: как предлагаме на клиентите си поддръжка от разстояние

мар. 30, 2020

По време на криза е важно компаниите да не се отклоняват твърде много от нормалния си начин на функциониране. При нас в Intelligent Systems важи същото. Въпреки че служителите в петте ни офиса в България, Румъния, Албания и Турция работят от разстояние в момента, ние сме решени да бъдем също толкова продуктивни и полезни за нашите клиенти, колкото винаги сме били. Естествено, обаче, някои от начините, по които се извършват ежедневните ни операции, са се променили. Нека ви споделим как помагаме на служителите си да бъдат все така ефективни по време на Covid-19 пандемията.

Планиране на редовни разговори между екипите

Откакто срещите не могат да се провеждат на живо, нашите екипи водят до редовни разговори, за да обсъдят ежедневното си натоварване и задачи. Това ни помага да делегираме и обсъждаме работата по ефективен и продуктивен начин. И разбира се, помага да се поддържа духът: винаги е удоволствие да пиеш сутрешното си кафе в компанията на най-близките си колеги.

Планиране на редовни разговори с нашите клиенти

Ние сме наясно с необходимостта от постоянна комуникация и предлагаме възможно най-голяма гъвкавост. В същото време, ние се отнасяме към своята безопасност и тази на клиентите ни много сериозно и затова всяка среща, която не изисква физическо присъствие, е преместена онлайн. Както обикновено поддържаме връзка с тях чрез редовни обаждания и актуализирани имейли.

Използване на система за проследяване на грешки за бързо предоставяне на услуги

Нашата уеб-базирана система за проследяване на грешки ни позволява да имаме ясна представа за нуждите на нашите клиенти и текущите проблеми, които трябва да бъдат решени. Освен това тя позволява на клиентите да проследяват напредъка на всяка задача, която са ни пуснали. Чрез нашата платформа за поддръжка успяваме да реагираме бързо (до 2 часа в зависимост от сериозността на проблема) и според споразуменията за ниво на обслужване, като гарантираме, че бизнес решенията на нашите клиенти продължават да работят гладко.

Научете повече за услугите ни за поддръжка за Microsoft Dynamics.

Използване на Microsoft Teams

Microsoft Teams е комуникационен инструмент, който още преди ползвахме в ежедневната си работа. Той предоставя полезни начини не само да структурирате комуникацията, но и да сте в контакт с вашите екип и клиенти, да провеждате онлайн срещи и др. Като част от усилията на Microsoft да помогне на бизнеса да се справи с Covid-19 пандемията, Teams е достъпен за широката общественост: тук можете да откриете повече информация за това.

Осигуряване на бърз достъп до ресурси от партньорите

Ние вярваме, че е важно да се подкрепяме в такива ситуации и винаги има нещо ново, което да се научи от другите. Ето защо се опитваме да споделим колкото можем повече ресурси от нашите партньори, като Microsoft и LS Retail, които смятаме, че биха могли да бъдат полезни на клиентите ни. Ето някои от тях, които вярваме, че си струва да споделим:

Microsoft Learn – Платформа за интерактивно обучение за продукти на Microsoft

Webinars from Microsoft

LS Retail on how to be productive working from home

Спазване на плана за действие на  Microsoft по време на пандемията Covid-19

Microsoft е предоставил на своите клиенти план за това как работният процес на бизнеса да не се прекъсва и е очертал промените, които ще се случат.  Ние от Intelligent Systems сме отдадени на този план и следваме необходимите стъпки. Прочетете повече за плана на действие на Microsoft.

Напълно осъзнаваме, че ERP системи, като тези от семейството на Dynamics 365,  не могат да спрат да функционират – функционалностите, които те предоставят, са от съществено значение за компаниите, които ги употребяват. Следователно, поддръжката за тези ERP също не може да бъде прекратена. Затова сме изцяло ангажирани със заданията и нуждите на нашите клиенти по време на тази обстановка.

Сподели

За автора
Kalina Stamatova
Kalina is a marketing professional specializing in copywriting and content marketing. An avid reader, she also has experience working in advertising and enjoys theater.