
Защо Вашият бизнес се нуждае от Dynamics 365 CRM система?
Един от факторите за успех е установяването на персонализирано отношение към клиентите, без значение от мащаба на компанията. За целта е нужен надежден софтуер, който да организира контактите и да ръководи всеки етап от взаимоотношенията с клиенти, доставчици и партньори. Това се случва чрез централизиране на информацията и предоставяне на достъп до отдели и служители, които искат и трябва да боравят с нея.
Софтуерна система като Dynamics 365 CRM, със своите прилежащи приложения, е идеалното решение, в случай че сте си поставили за цел да подобрите представянето на Вашата компания, управлението на клиентските процеси и потребителското изживяване. Ето защо:
Установяване на персонален подход към клиентите
CRM системата съхранява богат набор от информация, свързан с Вашите клиенти и по-специално по какъв начин те са взаимодействали с различни отдели на компанията Ви. Решението Ви дава възможност да проследите историята на различни дейности, кореспонденция, покупки и други. В допълнение, използвайки данните от системата, можете да информирате потребителите си за актуални корпоративни новини, специални оферти и събития. Вместо да изпраща на всички една и съща информация, Dynamics 365 CRM помага да сегментирате клиентите си и да разпространите съобщение до точната аудитория, която предварително сте настроили.
Анализиране на данни
Без значение от обема на клиентски данни, ефективният анализ винаги е основен приоритет сред компаниите, които се стремят да подобряват бизнеса си. Dynamics 365 CRM разполага с готови инструменти за целта, които ще Ви избавят от неприятната задача ръчно да преглеждате планини от данни. Вместо това ще изготвяте разнообрази доклади, отчети и визуални елементи лесно и бързо.
Събраната информация може да Ви даде представа за фунията на продажбите, тенденциите в потреблението и успеваемостта на маркетинг кампаниите. Контактите, които фигурират във Вашата CRM платформа, често се класифицират като част от един от трите етапа на фунията на продажбите: потенциални клиенти (leads), възможности (opportunities) или продажби (sales).
Подобряване на търговските модели
След като разполага с цялата необходима информация, търговският отдел може да започне работа с централизираната система от данни. В тези случаи, приложението Dynamics 365 Sales, част от CRM системата, може да проследи всички стъпки от процедурата за продажба и евентуално настъпили промени. Отделни случаи на покупка, извършена услуга и комуникация с настоящи или потенциални клиенти, също са достъпни за потребителите на системата. Нещо повече, оценката на модели и търговски процеси никога не е била толкова лесна и ефективна.
Управление на маркетингови дейности
Маркетинговите кампании са добър способ за увеличаване на клиентската база и подобряване на потребителското изживяване. За да бъде реализирана ефективно и успешно подобна активност, е необходимо добро планиране, прецизна организация и отлично извършване на заложените задачи. От друга страна, тези кампании са трудоемки и отнемат време. С Dynamics 365 Marketing можете значително да оптимизирате работния процес и периода за изпълнение. Автоматизирането на процесите е само една от ползите, които приложението на Dynamics 365 CRM предлага. В допълнение, чрез платформата можете да следите паралелно маркетингови и продажбени показатели и по този начин да взимате по-информирани решения.
Ново ниво на обслужване на клиенти
Искате ли да подобрите ефективността на клиентското и мобилното си обслужване? Приложенията Dynamics 365 Customer Service и Dynamics 365 Field Service предлагат точно това, от което се нуждаете. Решението за обслужване на клиенти спомага за по-бързото и качествено обработване на заявки и данни. Избирайки сервизните услуги, можете да се възползвате от възможността за автоматизация на процесите, свързани с изготвяне на графици, маршрути, връзка с потребители и превантивна поддръжка.
Напълно съвместим с продуктите на Microsoft
Цялата гама решения на Microsoft, като Office 365 пакета, могат да бъдат лесно интегрирани с Dynamics 365 CRM. По този начин Вашите служители прекарват значително по-малко време в прехвърляне на данни между приложенията. Това от своя страна подобрява гъвкавостта на работа и Ви дава възможност да не губите време и фокус.
Свържете се с нас, за да Ви разкажем повече за Dynamics 365 CRM и как можем да персонализираме софтуерното ни решение спрямо Вашите нужди.