Chat with us, powered by LiveChat

Gebr. Heinemann в Румъния подобрява бизнес процесите си в партньорство с Intelligent Systems

октомври 02, 2018

Като основен дистрибутор и търговец на дребно, доставящ широка безмитна гама от стоки на глобални брандове за международни летища, авиокомпании, круизни кораби и гранични магазини, Gebr Heinemann извършва дейността си в над 100 страни по света. В компанията работят повече от 6 000 служители и през 2017 година постигат оборот от 4,1 милиарда евро.

Какви са предизвикателствата

Преди година, румънските представители на Gebr. Heinemann започват все по-често да се сблъскват с основни проблеми, свързани с управлението и планирането на складовото пространство, продажбените дейности, както и с липсата на интеграция между отделните софтуерни продукти, които използват. Има затруднения в цялостната отчетност на компанията. Поради тези и още редица предизвикателства, от централата на Gebr. Heinemann решават да въведат единна система за управление на всички процеси в румънското подразделение на компанията.

Как подобряват процесите си

Gebr. Heinemann избират  Intelligent Systems за техен партньор, който да внедри решението Microsoft Dynamics NAV и специализираното решение за управление на търговия на дребно – LS NAV. За по-бърз и ефикасен работен процес на служителите в складовите пространства, Intelligent Systems внедрява и приложението за отдалечен достъп до централната база данни – Dynamics Mobile.

Няколко месеца след приключване на проекта, Gebr. Heinemann Румъния установява редица подобрения в дейността си. Благодарение на системата, компанията оптимизира управлението на наличностите в магазините и склада, подобрява бизнес планирането и прогнозирането,  управлението на комплексни транзакции и специални оферти. Системата осигурява на ръководството необходимата отчетна информация за анализи и справки в реално време. С помощта на внедреното решение Dynamics Mobile, мобилните търговци и складовите служители работят много по-бързо и ефективно, което допълнително подобрява високото ниво на клиентско  обслужване на Gebr. Heinemann.

 „Мисията на Intelligent Systems е да предлага качествени продукти и услуги и съвместно с клиента да изгражда решението, което отговаря най-добре на неговите бизнес нужди. Радваме се, че осигурихме на Gebr. Heinemann Румъния работеща система, която им позволява да работят ефективно и да се развиват успешно.“, сподели Милена Габровска, Проектен мениджър в Intelligent Systems.

За Gebr. Heinemann

Семейният бизнес е създаден от двамата братя Карл и Хайнрих Хайнеман през 1879 година в Хамбург, Германия. Днес компанията е основен дистрибутор и търговец на дребно, опериращ на летища, гранични пунктове, на борда на кораби и фериботи, и обслужва повече от 40 милиона клиенти годишно. Продуктовата гама на Heinemann обхваща повече от 1500 международни марки от хиляди производители по целия свят. Категориите включват парфюми и козметика, вина и спиртни напитки, сладкарски изделия, деликатеси и други.

Сподели

Новини и известия по имейл