
Dynamics 365 CRM приложения
Управлявайте продажбите, маркетинга и обслужването
Клиентската удовлетвореност носи растеж за Вашия бизнес
CRM приложенията на Microsoft Dynamics 365 обхващат всички аспекти от управлението на взаимоотношенията с клиентите. Те обединяват релевантните данни, като предоставят гъвкававост, оптимално обслужване и постигане на високи нива на клиентска удовлетвореност. Приложенията за продажби, обслужване на клиенти, сервизно обслужване и автоматизация на проектните услуги излизат извън представите за традиционни софтуерни програми за взаимоотношения с клиентите, като предоставят богати функционалности и безкрайни възможности за интеграция.
Превърнете взаимоотношенията в реални сделки
Възползвайте се от многобройните възможности на четирите CRM приложения, за да предоставяте персонализирано отношение, което е ключово при изграждане на взаимоотношения и генериране на приходи.
Ползи
Ефективен план и управление
CRM приложенията гарантират прозрачност и оптимални решения, базирани на детайлни справки и анализи, интерактивни графики и таблици.
Повече потенциални клиенти
Увеличете броя и качеството на сделките чрез управление на генерираните потенциални клиенти и комуникацията в отдел Продажби.
Измерване на резултатите
Имайте пълен поглед над маркетинговите дейности и преценявайте тяхната ефективност на базата на различни KPIs.
По-добро обслужване на клиентите
Уверете се, че служителите ви отговарят на всяко запитване и предоставят високо ниво на обслужване с Microsoft Dynamics 365 CRM приложенията.
Цени
Посочените цени са за работа с приложенията като облачна услуга на база месечен абонаментен план.