Chat with us, powered by LiveChat

Клиентската удовлетвореност носи растеж за Вашия бизнес

Microsoft Dynamics CRM (вече част от Dynamics 365) обхваща всички аспекти от управлението на взаимоотношенията с клиентите. CRM обединява всички релевантни данни, като предоставя гъвкав инструмент за оптимално обслужване и постигане на високи нива на клиентска удовлетвореност. Със способността си да управлява взаимоотношенията от всякакъв тип (xRM) и да оптимизира най-разнообразните бизнес процеси (BPM), Microsoft Dynamics CRM излиза извън рамките на традиционните CRM решения, като най-пълно и всеобхватно се приспособява към нуждите на съвременната бизнес среда.

Microsoft Dynamics CRM logo

CRM системата за вашата организация

Превърнете взаимоотношенията в реални сделки

Възползвайте се от многобройните възможности на CRM, за да предоставяте персонализирано отношение, което е ключово при изграждане на взаимоотношения и генериране на приходи.

Продажби

Помага на търговците да бъдат по-продуктивни и фокусирани върху важните неща -сключването на сделки.

Маркетинг

Подсигурява целия маркетингов процес - планиране, изпълнение, последващи действия и анализ на кампаниите.

Обслужване

Печелете доверието и лоялността на потенциалните и настоящите клиенти, като осигурявате индивидуален и проактивен подход към всеки един от тях.

Ползи

Ефективен план и управление

Microsoft Dynamics CRM гарантира прозрачност и оптимални решения, базирани на детайлни справки и анализи, интерактивни графики и таблици.

Повече потенциални клиенти

Увеличете броя и качеството на сделките чрез управление на генерираните потенциални клиенти и комуникацията в отдел Продажби.

Измерване на резултатите

Имайте пълен поглед над маркетинговите дейности и преценявайте тяхната ефективност на базата на различни KPIs.

По-добро обслужване на клиентите

Уверете се, че служителите ви отговарят на всяко запитване и предоставят високо ниво на обслужване с Microsoft Dynamics CRM.

Помагаме им да трансформират бизнеса си

Ресурси

Научете повече за Microsoft Dynamics CRM като свалите следните материали:

Актуално

НОВИНИ
09 януари

Новото лице на софтуерното ни решение за автомобилния бизнес: DealerBox

С повече от 15 години опит в автомобилната индустрия, Intelligent Systems създаде нова идентичност на своето софтуерно приложение за вносители...

БЛОГ
28 ноември

Бъдещето на B2B търговията зависи от B2C клиента (част 2)

В първата част от публикацията разкрихме кои са хората, отговорни за ръста в електронната търговия, защо обичат да пазаруват онлайн...