Всичко за търговията на дребно

Потребителят
води

За успешните компании качественото обслужване е условие за постигане на устойчив растеж и познаваемост на бранда. Предлагайте фантастични изживявания и връщайте клиентите обратно. Давайте очакваното от клиента в точното време. По всяко време.

Новото нормално
и качество на
обслужването

Успешният баланс между текущите бизнес операции, от разрешаването на проблеми с наличността на склад до веригата за доставки, е фактор за висока конкурентоспособност и част от стратегията за развитие на взаимоотношенията с клиентите.

Обединяване на
процесите със
софтуера

Инвестирането в правилната технология и контролът върху всички бизнес процеси от POS до ERP са ключови фактори за модерна търговия на дребно в помощ на взимащите решения във време на непредвидими промени. Интегрираното решение обхваща всички бизнес процеси.

Онлайн и
търговия на
място в едно

След пандемията клиентите имат различни навици и предпочитания като над 75% от тях са удовлетворени, както от пазаруването в магазина с иновативни решения на място, така и от онлайн покупки. Инвестирането в повече варианти за самообслужване печели.

Много средства, една търговия

Традиционни и съвременни канали

Локално
Съхранявайте всички данни в един
източник на информация
Контактен център
Множество налични възможности
за обработка на данни
Е-търговия
Пазаруване от всяка точка
на света
Пазар
Достъп до традиционни и
нови пазари
Социални медии
Свързаност с потребителите през
социални медии
Чатове на живо
Трансформиране на потребителския
опит чрез чат на живо

Нашето решение за вашия бизнес:
Retail за Microsoft Dynamics 365 Business Central

Retail за Microsoft Dynamics 365 Business Central е цялостна система за управление на софтуер, разработена от Intelligent Systems, която позволява на предприятията успешно да се погрижат за специфичните изисквания, от които индустрията за търговия на дребно се нуждае за своето развитие.

Решението Retail за Microsoft Dynamics 365 Business Central помага за удовлетворяването на нарастващите изисквания на клиентите и за осъществяването на стратегията за продажби през много канали.

Търговците на дребно могат да използват технологията на Microsoft и нашите персонализирани решения, за да трансформират начините на пазаруване за клиента и да управляват всички бизнес операции чрез единна унифицирана платформа.

Софтуерното решение е подходящо за малки и средни търговци на дребно с до 30 магазина или търговци на едро, които имат магазини с ПОС устройства.

Ние в Intelligent Systems разбираме предизвикателствата в управлението на ритейл бизнеса и вярваме, че софтуерът е от решаващо значение.

Нашето портфолио се състои от завършени проекти за компании за търговия на дребно, които управляват над 1000 магазина и 2500 ПОС устройства в 35 страни.

Екипът ни има натрупани значителни знания и опит, за да отговори на изискванията на клиентите и да разреши възникнали проблеми със софтуера.

Решението е сертифицирано и достъпно в Microsoft AppSource.

Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central

Научете повече за:

Retail for Microsoft Dynamics 365 Business Central

Софтуер за всеки бизнес

Облекло и обувки

Облекло
и обувки

Бързооборотни стоки и хранителни магазини

Бързооборотни стоки
и хранителни магазини

Електроуреди за бита

Електроуреди
за бита

Обзавеждане и направи си сам

Обзавеждане
и направи си сам

Козметика и дрогерия

Козметика
и дрогерия

ХоРеКа

ХоРеКа

LS Central за търговци с над 30 магазина

За по-големи ритейл компании Intelligent Systems е сред лидерите във внедряването на LS Central (най-популярното Dynamics 365 Business Central решение) от магазини до централни офиси, от POS през склад и продажби в магазина.

Компаниите с версии на LS Central след 2015 г. имат достъп до LS Insight – BI функционалност на облака, създадена безплатно специално за ритейл бизнеса.

Intelligent Systems е част от партньорската мрежа на LS Retail от 2007 г. и през 2020 г. е призната за златен партньор. Intelligent Systems разработва разширения за LS Central.


Трансформирайте начините на пазаруване

Интегрирайте технологични иновации за разширяване на бизнес операциите и индивидуализираните начини на пазаруване за клиентите.

  • Управление на магазин и ПОС – оформлението на ПОС, външният вид и функционалността му са напълно конфигурируеми
  • Издаване на платежни документи – фискални бонове, фактури, документи за връщане на стоки
  • Мобилизирайте сътрудници по продажбите с мобилни/таблетни ПОС за предоставяне на персонализирано обслужване на клиентите
  • Работете с персонализирани промоции на артикули, управлявани от офиса с опция за изскачащи напомняния за отстъпки на ПОС каса
  • Създавайте изскачащи магазини „при поискване“ за събития и/или временни магазини
  • Интегрирайте вашата B2B/B2C e-commerce платформа за търговия приоритетно чрез ERP решението Retail за Microsoft Dynamics 365 Business Central унифицирано
  • Публикувайте инвентарни артикули, изображения, описание, спецификации, атрибути, мерни единици и наличност във вашата онлайн платформа
  • Поддържайте стандартни ценови листи с възможност за визуализация на потребителски (специфични за клиента) цени, нива на отстъпки и промоции
  • Покажете всички ваши категории, подкатегории и продукти, или само избрани
  • Синхронизирайте поръчки и клиенти към единната ERP база данни с информация, налична и на ПОС в магазина
  • Управлявайте програми за лоялност, идентифицирайте и награждавайте завръщащи се клиенти
  • Гъвкави опции за вземане, доставка и връщане от магазина
  • Бъдете в крак с нововъзникващите технологични иновации, за да увеличите оборота си и да зарадвате клиентите с персонализиран опит от пазаруването
  • Инсталирайте система за брояч на посетителите в магазина, за да ви ориентира за поведението на клиентите и да реорганизирате интериора и възможностите за персонал, за да увеличите максимално възвръщаемостта на инвестициите
  • Използвайте четци за биометрични данни, за да разполагате с профилите на посетителите и им показвате персонализирани реклами на екрани за стоки, които те биха могли да си купят
  • Подобрете клиентското изживяване чрез организиране на събития в магазина с AR/VR технология
  • Използвайте AI технология, роботи за самоконтрол и обслужване, които разпознават реч и взаимодействат с клиентите, за да им помогнат да ограничат ненужния контакт с персонала и опашките
  • Приложението Retail за Microsoft Dynamics 365 Business Central има специфична разширена функционалност, вградена в Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP, за да отговори максимално на изискванията на ритейл индустрията
  • Използвайте вградената системна функционалност на Microsoft за финанси, счетоводство, продажби, покупки, склад (Microsoft for Finance & Accounting, Sales, Purchasing, Warehouse), и други системни модули
  • Оптимизирайте управлението на финансите си, за да имате точна представа за състоянието на вашия бизнес
  • Наблюдавайте и контролирайте процесите си на поръчки за продажба и покупки
  • Проследявайте финансовите резултати по местоположение, продукт, клиент и отдел
  • Ефективно управлявайте човешки и материални ресурси
  • Получавайте актуални нива на запасите на всички места и управлявайте складовите дейности с мобилни устройства
  • Планирайте доставки, трансфери и изпълнение на поръчки
  • Управлявайте цялостна продуктова гама: допълнителни атрибути като цвят и размери, продуктови варианти с баркодове
  • Със специализираното решение Microsoft Power BI търговците на дребно могат да анализират резултатите от всички бизнес операции и да изградят бизнес стратегия около водещи ритейл KPI. Като адресирате предложения, изграждате лоялност към клиентите и защитавате посланието на марката, като в крайна сметка сте по-рентабилни
  • Microsoft Power BI използва същата технология като ERP системата на Microsoft, следователно извличането на данни и връзката с базата данни са присъщи.
  • Налични справки за продажбите на дребно: анализирайте всички продажби и извлечете резултати за продукт и количество, персонал, печалба, стойности на кошница, възвръщаемост и отстъпка
  • Изчислете средните продажби на магазин или на квадратен метър
  • Разберете какви са покупателните навици на клиентите и моделирайте персонализирано пазаруване
  • Правете сравнения с предходни години и/или периоди
  • Определете най-печелившите артикули и избягвайте инициативи, които изискват големи усилия и ниска печалба
„От внедряването на нашата ERP система сътрудничеството с Intelligent Systems е много гладко и мога да потвърдя, че това е чудесна компания, която осъществява комплексни проекти според договорения обхват, време и бюджет. Екипът се състои от талантливи професионалисти, които са не само ИТ специалисти, но и истински бизнес консултанти.“
george-toader-photo

George Toader

IT & Project Manager, Gebr. Heinemann

Помагаме им да трансформират бизнеса си

LC waikiki
FRA_02
Sport_Depot_logo
Studio Moderna Logo
logo notosgalleries new
KFC
Celio logo