Компаниите от сектора на услугите разчитат на софтуерни решения, с които да управляват
всеки аспект от бизнеса – от ефективното управление на взаимоотношенията с клиентите,
подобряване на комуникацията и сътрудничеството сред служителите, до гладкото управление
на проектите – ресурси, часове, подизпълнители, други видове показатели и тяхното
финансово отражение. В случай, че развивате бизнес в някой от секторите, които следват,
трябва да се свържете с нас.
Финансови и застрахователни услуги
ИТ и консултантски услуги
Управляване на имоти
Медии и забавления
Туризъм и свободно време
Здравеопазване и социална дейност
Ползи
- Интегриране на продажбените, маркетинговите дейности и услугите по поддръжка на клиентите
- Проследяване на историята на всеки клиент по различни комуникационни канали
- Мониторинг и анализ на клиентските запитвания с цел увеличаване на кръстосаните и допълнителните продажби (cross-sell/up-sell)
- По-бърз отговор спрямо промените в клиентското поведение и нужди
- Лесно управление на проектите – поддържане на пълна история, разпределение и планиране на ресурси и време, бюджет, оценка и анализ
- Улеснено добавяне и актуализиране на промени, свързани с регламенти и законови съответствия
- Прозрачност на цялата информация по проекта и ключовите индикатори за изпълнение, за бързо и акуратно вземане на важни решения
- Подобряване на банковото обслужване през множество канали като АТМ, кол-центрове, teller системи и други, както и поддържане на непрекъсната връзка с клиентите
- Улеснена интеграция с външни приложения