
Професионални услуги
Оптимизирани процеси и по-добра комуникация
Компаниите от сектора на услугите разчитат на софтуерни решения, с които да управляват
всеки аспект от бизнеса – от ефективното управление на взаимоотношенията с клиентите,
подобряване на комуникацията и сътрудничеството сред служителите, до гладкото управление
на проектите – ресурси, часове, подизпълнители, други видове показатели и тяхното
финансово отражение. В случай, че развивате бизнес в някой от секторите, които следват,
трябва да се свържете с нас.
Нашето предложение
Intelligent Systems предлага ERP и CRM системите Microsoft Dynamics 365, които осигуряват множество предимства за компаниите, опериращи в сектора на услугите и им предоставят гъвкав инструмент за бърз растеж и успешно развитие.
Продуктовото ни портфолио включва:
- Dynamics 365 Project Service Automation – за организации, ръководещи проекти, разпределящи ресурси и следващи строги срокове и бюджети
- Dynamics 365 Field Service – за компании, предлагащи сервизно обслужване и услуги на място
- Dynamics 365 Human Resources – за управление на човешки ресурси
- LS Nav Hospitality– за хотели, ресторанти и други развлекателни бизнеси.
Ползи
- Интегриране на продажбените, маркетинговите дейности и услугите по поддръжка на клиентите
- Проследяване на историята на всеки клиент по различни комуникационни канали
- Мониторинг и анализ на клиентските запитвания с цел увеличаване на кръстосаните и допълнителните продажби (cross-sell/up-sell)
- По-бърз отговор спрямо промените в клиентското поведение и нужди
- Лесно управление на проектите – поддържане на пълна история, разпределение и планиране на ресурси и време, бюджет, оценка и анализ
- леснено добавяне и актуализиране на промени, свързани с регламенти и законови съответствия
- Прозрачност на цялата информация по проекта и ключовите индикатори за изпълнение, за бързо и акуратно вземане на важни решения
- Подобряване на банковото обслужване през множество канали като АТМ, кол-центрове, teller системи и други, както и поддържане на непрекъсната връзка с клиентите
- Улеснена интеграция с външни приложения.