Компаниите от сектора на услугите разчитат на софтуерни решения, с които да управляват
всеки аспект от бизнеса – от ефективното управление на взаимоотношенията с клиентите,
подобряване на комуникацията и сътрудничеството сред служителите, до гладкото управление
на проектите – ресурси, часове, подизпълнители, други видове показатели и тяхното
финансово отражение. В случай, че развивате бизнес в някой от секторите, които следват,
трябва да се свържете с нас.

Финансови и застрахователни услуги

ИТ и консултантски услуги

Управляване на имоти

Медии и забавления

Туризъм и свободно време

Здравеопазване и социална дейност

Нашето предложение

Intelligent Systems предлага ERP и CRM системите Microsoft Dynamics, които осигуряват множество предимства за компаниите, опериращи в сектора на услугите и им предоставят гъвкав инструмент за бърз растеж и успешно развитие.

Продуктовото ни портфолио включва:

  • Dynamics 365 Project service automation – за организации, ръководещи проекти, разпределящи ресурси и следващи строги срокове и бюджети
  • Dynamics 365 Field service – за компании, предлагащи сервизно обслужване и услуги на място
  • Dynamics 365 Human Resources – за управление на човешки ресурси
  • LS Nav Hospitality– за хотели, ресторанти и други развлекателни бизнеси

Services

Ползи

  • Интегриране на продажбените, маркетинговите дейности и услугите по поддръжка на клиентите
  • Проследяване на историята на всеки клиент по различни комуникационни канали
  • Мониторинг и анализ на клиентските запитвания с цел увеличаване на кръстосаните и допълнителните продажби (cross-sell/up-sell)
  • По-бърз отговор спрямо промените в клиентското поведение и нужди
  • Лесно управление на проектите – поддържане на пълна история, разпределение и планиране на ресурси и време, бюджет, оценка и анализ
  • Улеснено добавяне и актуализиране на промени, свързани с регламенти и законови съответствия
  • Прозрачност на цялата информация по проекта и ключовите индикатори за изпълнение, за бързо и акуратно вземане на важни решения
  • Подобряване на банковото обслужване през множество канали като АТМ, кол-центрове, teller системи и други, както и поддържане на непрекъсната връзка с клиентите
  • Улеснена интеграция с външни приложения

Помагаме им да трансформират бизнеса си

Ресурси

Научете повече за решенията, които предлагаме като свалите следните материали:

Последни новини

НОВИНИ
24 юли

Microsoft Inspire 2020: какво ново при Dynamics 365 и Power Apps

На 21 и 22 юли 2020 се проведе ежегодната конференция Microsoft Inspire. За пръв път от създаването ѝ, тя се...

БЛОГ
18 май

Каква е ролята на цялостната ритейл платформа в съвременния ритейл бизнес

Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020....