За компанията

Gebr. Heinemann е международен дистрибутор и ритейлър на брандирани безмитни стоки в международните летища, авиолинии, круиз оператори и гранични магазини, който има дейност в над 100 държави. Компанията има над 8000 служители и през 2018 достига 4,6 милиарда евро приходи.

За четири поколения малкият семеен бизнес, основан от братята Карл и Хайнрих Хайнеман през 1879, се превръща в един от основните играчи в международния травъл ритейл пазар. Магазините Gebr. Heinemann обслужват над 40 милиона клиенти годишно, продуктовите им линии обхващат над 1500 ритейл марки, които се изработват от огромен брой компании по света. Категориите включват парфюми и козметика, вина и дестилирани алкохолни напитки, бонбони и сладки, деликатеси и други.

Ситуацията

Румънският филиал на Gebr. Heinemann среща известни предизвикателства, свързани с управлението и планирането на складово пространство, търговски процеси, както и липсата на интеграция между софтуерните им програми и консолидирането на данни и справки в компанията. Затова Gebr. Heinemann решават да търсят единна система за бизнес управление, която отговаря на бизнес процесите им.

Започнахме съвместната си работа […] през септември 2016, когато компанията ни започна процес на търсене на партньор за внедряване на Microsoft Dynamics NAV. Включихме Интелиджънт Системс в списъка на потенциални партньори, тъй като те са познати с познанията си на пазара и внедряванията им за ритейл компании.“Джордж Тоадър, IT & мениджър проекти в Gebr. Heinemann

Решението

Gebr. Heinemann избира Интелиджънт Системс за свой партньор, който да внедри ERP решението Microsoft Dynamics 365, както и специализираното решение за бизнес управление на ритейл компании LS Retail. За да ускори работните процеси на работниците в склада още повече, Интелиджънт Системс имплементира и приложението за достъп от разстояние Dynamics Mobile.

Няколко месеца след изпълнението на проекта, Gebr. Heinemann Румъния наблюдават подобренията в бизнес процесите: оптимизирани дейности от гледна точка на складово управление, подобрено планиране и управление на сложни транзакции и специални оферти. ERP решението от семейството на Microsoft Dynamics 365 предлага на мениджмънта справки в истинско време и следене на ключови показатели. С Dynamics Mobile, търговците и работниците в склада работят по-бързо и по-ефективно, което подобрява високото ниво на обслужване, което Gebr. Heinemann вече предлага.

Трябваше да внедрим системата във всички сфери на бизнеса ни – от продажбите в магазините, приемането на доставки в склада до всички дейности в централата – само за шест месеца. Не беше лесна задача нито за нас, нито за [Интелиджънт Системс], но благодарение на тяхната отдаденост успяхме да постигнем своята цел, което нямаше да е възможно без тяхната помощ и усетихме, че екипа, който работи по внедряването не беше просто стандартен партньор, а истинска част от нашата компания.

Откакто внедрихме ERP система, съвместната ни работа върви гладко и мога да потвърдя, че Интелиджънт Системс е страхотна компания, която е способна да се справи със сложни проекти, съобразявайки се с първоначалния обхват, времетраене и бюджет; а пък екипът им е сформиран от талантливи професионалисти, които са не само IT специалисти, но и истински бизнес консултанти.

Същевременно, съпорт екипа им ни помага всекидневно с бързите си реакции и подробни решения за всичките ни изисквания, което ни кара да сме уверени, че ще се справим с каквито и предизвикателства да се изправят пред нас.

Радваме се, че сме партньори с [Интелиджънт Системс] и им пожелаваме успех с румънския офис и възможно най-много внедрявания.” – Джордж Тоадър, IT & мениджър проекти в Gebr. Heinemann

Ключови ползи

Като резултат на внедрените системи за управление на бизнеса, част от ползите, които компанията усеща са:

  • Подобрено бюджетиране, проследяване и изготвяне на справки
  • По-бързи транзакции, водещи до по-добро обслужване на клиенти.
  • По-лесно планиране на доставки според нуждите на магазините
  • Оптимизиране на дейностите, свързани със складовото управление
  • Значително намаляване на дейностите, извършвани ръчно
LC Waikiki обединява магазините си с Microsoft Dynamics NAV и LS Retail
Следващо Case study

LC Waikiki обединява магазините си с Microsoft Dynamics NAV и LS Retail