За компанията

От 25 години Самекс ЕООД е официален партньор на KFC, DUNKIN’ DONUTS и NORDSEE в България. Компанията разполага с 33 ресторанта на 5 локации и повече от 800 служители, някои от които в кол център за доставки. Вижте какво накара Самекс да потърси цялостно софтуерно решение и какви са ползите от него във видеото по-долу.

Ситуацията

Колкото повече се разширява бизнеса, толкова повече ръководството на Самекс се сблъсква с трудности в менажирането на процесите в компанията – финанси, производство, складово управление, зареждания, поръчки. С всеки нов ресторант компанията усеща растяща нужда да оптимизира дейностите си.

Самекс има нужда от правилните инструменти за проследяване и анализ, които да предоставят на компанията общ поглед над случващото се във всеки един ресторант от веригата. Още повече: трябва им централизирана система, която събира информация от кухнята и гишетата, складовете и централния офис. Софтуерните програми, които използват до този момент, не отговарят на растящите нужди на компанията. Взето е решение да се избере цялостна платформа, която да подобри бизнес процесите и да предложи възможност за по-нататъшно развитие на бизнеса: софтуерна система, която да расте с компанията.

Решението

Компанията започва да търси софтуерно решение, което отговаря на техните нужди. След обстойно проучване, се спират на Microsoft Dynamics NAV и LS Nav Hospitality – решение, създадено конкретно за ресторантьорския бизнес. Самекс се доверяват на Intelligent Systems – водещ партньор на Microsoft Dynamics и LS Retail в България – за изпълнението на този сложен проект.

Преди да преминем на LS Retail, използвахме отделни системи за POS и складово управление, счетоводство, поръчки и зареждания. Това не ни даваше цялостния поглед над нещата, който искахме. Трябваше да оптимизираме бизнес процесите и ежедневните дейности в ресторантите и да ги обединим“

Светлозар Минев
Ръководител проекти, Самекс

Комбинираното решение позволява на KFC безпроблемно да свърже drive-thru, кухнята и гишетата за обслужване в ресторанта. Така всички могат много по-лесно да следят поръчките, включително и клиентите: вече имат възможност да виждат на екран в ресторанта докъде е стигнала поръчката им. Междувременно, автоматизирането на процесите в ресторантите се отразява и на онлайн поръчките, тъй като доставките също са интегрирани в Microsoft Dynamics NAV.  Всичко това помага на персонала да бъде по-ефективен и им позволява да предлагат по-добро и по-бързо обслужване. Връзката между централния офис и ресторантите става по-добра, помагайки на ръководството да прави по-добри решения за бизнеса, които са базирани на истински данни.

Чрез имплементацията на Microsoft Dynamics NAV и LS Nav Hospitality, Самекс придобиха цялостен поглед над процесите на компанията в едно. Решението е имплементирано във всички отдели на компанията. Планирането и проследяването на резултатите са оптимизирани.“

Мила Гюрова
Старши консултант, Intelligent Systems

Основните ползи

Скоро след внедряването ръководството и служителите на Самекс започват да виждат подобрения в процесите на компанията, които се дължат на LS Nav Hospitality и Dynamics NAV. Ето някои от тях:

  • Подобрено бюджетиране, проследяване и изготвяне на справки спрямо изискванията на франчайзодателя.
  • Централно управление на менюта и рецепти за цялата верига ресторанти.
  • По-бързи транзакции, водещи до по-добро обслужване на клиенти.
  • По-лесно планиране на доставки според нуждите на ресторантите.
Moto-Pfohe подобрява бизнес процесите си с DealerBox, софтуерно решение за автомобилни дилъри
Следващо Case study

Moto-Pfohe подобрява бизнес процесите си с DealerBox, софтуерно решение за автомобилни дилъри