Какво е Microsoft Dynamics 365 за Сервизно обслужване?

Microsoft Dynamics 365 за сервизно обслужване дава възможност на компаниите едновременно да увеличават удовлетвореността на клиентите, продуктивността на служителите и първоначалната фиксирана лихва. Решението ви позволява да решавате проблеми, преди те да са се появили, да намалите разходите си и да предлагате безупречно преживяване на своите клиенти.

Моля, вижте предложението ни за безплатен пробен период тук.

Какви са плюсовете на Microsoft Dynamics 365 за Сервизно обслужване?

Microsoft Dynamics 365 за Сервизно обслужване ви дава възможност да оптимизирате ресурсите си чрез подобрено съставяне на графици и да предлагате на клиентите си по-добро обслужване, което се гради на установена прозрачност и доверие. Платформата е адаптивна и може да расте с вашия бизнес, както и да се свързва с приложения и услуги, които вече използвате.

Ключови функционалности на Microsoft Dynamics 365 за Сервизно обслужване:

  • Вижте важни изводи и определете проблемите в компанията си

    Открийте проблеми чрез Internet Of Things и ги решете преди клиентите да разберат за тях.

  • Подобрете обслужването чрез предсказваща поддръжка

    Откажете се от плановете за поддръжка и минете на предсказваща поддръжка, с която поправката, почистването и смяната на части се случва само, когато има нужда.

  • Автоматизирайте графиците

    Автоматично изпратете техника, който има правилните умения, до най-близката за него локация, за да включите повече посещения в един ден и съответно да имате по-големи печалби.

  • Дайте повече възможности на диспечерите

    Позволете на диспечерите да управляват посещенията и ресурсите чрез drag-and-drop меню за графици.

*Материалът е на английски език.

  • Бъдете сигурни, че посещенията се случват навреме

    Дайте на техниците си детайли и насоки като най-добър начин да стигнат до някъде или детайлни упътвания, за да могат винаги да стигат навреме.

  • Увеличете доверието на клиентите във вашата компания

    Бъдете проактивни в отношенията си с клиентите и увеличете доверието им във вас, като споделяте релевантна информация за тях.

  • Предложете безупречно сервизно обслужване

Направете следенето на сервизните дейности по-лесно от всякога и позволете на клиентите да насрочват посещения чрез портал за клиенти.

Свали ресурса