Какво е Microsoft Dynamics 365 за Обслужване на Клиенти?

Всяко взаимодействие е от голямо значение в обслужването на клиенти. Чрез CRM инструмента Microsoft Dynamics 365 за Обслужване на Клиенти, изграждате лоялна клиентска база посредством качеството на услугите, които предлагате. С решението вашите служители могат да предложат бързо, персонализирано обслужване и поддръжка.

Моля, вижте предложението ни за безплатен пробен период тук.

Ключови функционалности на Microsoft Dynamics 365 за Обслужване на Клиенти:

  • Добавете стойност в цялото клиентско преживяване

360-градусовият поглед позволява на служителите ви да предвидят нуждите на клиентите и да персонализират общуването за по-добро клиентско преживяване.

  • Общувайте с клиентите си по всяко време и навсякъде

Направете намирането на информация лесно чрез самообслужване и различни общности. Прехвърляйте задачите от всеки канал на съответния служител за по-бързо разрешаване.

  • Подобрете представянето на служителите си

Анализирайте дейностите в центъра за контакти и общуването с клиенти, за да подобрите преживяването им. Стимулирайте най-доброто държание с игри и състезания между служителите.

  • Водете служителите си към по-добри резултати

Разработените от AI инсайти дават идея на служителите какви са правилните действия, предлагайки релевантната информация точно когато им трябва.

  • Бъдете проактивни

Погрижете се за проблемите в обслужването и поддръжката, преди да са се появили. Анализирайте информацията от свързаните устройства и вземете мерки по-рано.

Какви са плюсовете на Microsoft Dynamics 365 за Продажби?

Създавайки позитивни преживявания, служителите ви ще могат да надминат очакванията на клиента, независимо чрез какво устройство се случват срещите. Чрез всяко общуване с клиент, научавате нови неща, водейки до намалени цени и по-добро обслужване. Разработените от AI инсайти дава възможност на служителите ви винаги да знаят какво да кажат, водейки до търсените от компанията резултати.

Свали ресурса