
Дигитален Маркетинг
Маркетингови услуги, базирани на данни, за висока възвръщаемост на инвестициите

Клиентското преживяване има нова отправна точка
Днес хората прекарват почти три пъти повече време в интернет, отколкото с конвенционалните медии, вследствие на това, традиционният маркетинг не е толкова ефективен, колкото беше преди. И докато населението на планетата непрекъснато се увеличава, процентното съотношение на ползващите интернет също нараства. Последните проучвания показват, че 53% от 7,6 милиарда души по света ежедневно ползват търсещи машини, посещават социалните медии и търсят информация за продукти и услуги, които биха желали да закупят. Данните за Европа са още по-внушителни: 80% от населението на континента търси, комуникира и пазарува онлайн.
Всеки бизнес е наясно, че е задължително да има уебсайт, но изграждането на такъв и поддържането на актуално съдържание не е предпоставка за успех. В наши дни преживяването на купувача започва с въвеждането на думи в търсачката и само сайтовете, които излязат като резултат на първа страница, имат шанс да генерират трафик и съответно – да реализират печалба. Уебсайт, който се намира на втора, трета и по-далечна страница в резултатите на Google или друга търсеща машина, има по-малко от 1% шанс да бъде отворен. Ето защо бизнесът трябва да преосмисли своето онлайн присъствие, като използва всички съвременни инструменти и методи за генериране и оптимизация на органичен/неплатен (SEO) и платен (SEM и реклама в социалните медии) трафик.
Оптимизация на търсещи машини (SEO)
Подгответе сайта си за битка с конкуренцията за топ позициите.
Одит на уебсайта
Проверка на ключови елементи на сайта (архитектура, технически изисквания, скорост при зареждане, мобилна версия, метаданни, дублиране на съдържанието и др.) за спазване на най-съвременните стратегии за оптимизация и съставяне на пътна карта за корекция на несъответствията.
Одит на съдържанието
Щателно проучване на съдържанието и ключови думи, с цел генериране на идеи за подобряване на органично класиране – семантични ядра, оптимизация на структурата, оптимизация на метаданните и други.
Анализ на конкуренцията
Изследване на дейността на конкурентите в интернет и генериране на идеи на база резултатите.
Месечна SEO поддръжка
Проследяване на основни показатели (KPIs) като трафик, ключови думи, целеви страници и други; мониторинг за технически проблеми, препоръки за промени, оптимизация на съдържанието и други.

Маркетинг в търсещите машини (SEM) и дисплейна реклама
Подпомогнете SEO усилията си с Google Ads и Bing Ads.
Управление на профила
Одит, преструктуриране, таргетиране, ключови думи, A/B тестване, създаване на рекламни съобщения, управление на бюджети, мониторинг и оптимизация.
Създаване на кампании
Прецизно създаване на кампании с цел генериране на потенциални клиенти, продажби и максимална възвръщаемост на инвестицията.
Дисплейна реклама
Достигане до желаната от вас аудитория чрез визуално съдържание в мрежата на Google Display Network. Използване на различни варианти за насочване на рекламата като ключови думи, теми, демографски данни, интереси, желани уебсайтове (Gmail и YouTube включително) или комбинация от тях.
Ремаркетинг
Прецизно таргетирана реклама към хора, които вече са посетили уебсайта ви или са предприели специфично действие на него.

Реклама в социалните медии
Използвайте рекламния потенциал на най-популярните социални медии: Facebook и LinkedIn


Най-популярната социална медия в света е подходящ за компании, които искат да покажат своя бранд и рекламни съобщения до крайни потребители.
Чрез разнообразните рекламни формати (текстови реклами, спонсориране на публикации, съобщения във входящата поща) на най-популярната онлайн базирана бизнес платформа достигате до мениджъри, ръководни кадри в желаните компании и индустрии.
