Поддръжката е основен етап в цялостния процес на внедряване на бизнес софтуер. Въпреки ежедневните ни усилия да подпомагаме бизнеса на клиентите си, работата с технологии предполага изникване на различни проблеми, свързани с използването на софтуерните системи – грешки, неправилно въведени и обработени данни и други. Случва се и така, че поради даден проблем се затруднява дейността на цялата компания. Бързата и адекватна намеса на специалист е решаваща, тъй като всяка минута означава загубени пари. Ние добре знаем това.

support

Нашият подход

Независимо кога и къде, винаги можете да разчитате на нашите специалисти, които ще откликнат и ще разрешат казуса в максимално кратък срок.

HelpDesk

Система за изпращане и проследяване на статуса по запитвания и проблеми.

24/7

Независимо от местоположението на клиента и часовата зона.

До 2 часа

Време за отговор на най-неотложните въпроси.

Плащания

На база извършена работа или предплатен пакет. Вие решавате!

Защо да ни изберете

150+

Сертифицирани професионалисти

13

Години опит

13

Години на разтеж

350+

Доволни клиента

36

Страни

5

Сертифицирани приложения

Помагаме им да трансформират бизнеса си