
Поддръжка
От общи запитвания до проблеми, спиращи работата
Поддръжката е основен етап в цялостния процес на внедряване на бизнес софтуер. Въпреки ежедневните ни усилия да подпомагаме бизнеса на клиентите си, работата с технологии предполага изникване на различни проблеми, свързани с използването на софтуерните системи – грешки, неправилно въведени и обработени данни и други. Случва се и така, че поради даден проблем се затруднява дейността на цялата компания. Бързата и адекватна намеса на специалист е решаваща, тъй като всяка минута означава загубени пари. Ние добре знаем това.

Нашият подход
Независимо кога и къде, винаги можете да разчитате на нашите специалисти, които ще откликнат и ще разрешат казуса в максимално кратък срок.
HelpDesk
Система за изпращане и проследяване на статуса по запитвания и проблеми.
24/7
Независимо от местоположението на клиента и часовата зона.
До 2 часа
Време за отговор на най-неотложните въпроси.
Плащания
На база извършена работа или предплатен пакет. Вие решавате!
