Поддръжката е основен етап в цялостния процес на внедряване на бизнес софтуер. Въпреки ежедневните ни усилия да подпомагаме бизнеса на клиентите си, работата с технологии предполага изникване на различни проблеми, свързани с използването на софтуерните системи – грешки, неправилно въведени и обработени данни и други. Случва се и така, че поради даден проблем се затруднява дейността на цялата компания. Бързата и адекватна намеса на специалист е решаваща, тъй като всяка минута означава загубени пари. Ние добре знаем това.

support for dynamics 365

Нашият подход

Независимо кога и къде, винаги можете да разчитате на нашите специалисти, които ще откликнат и ще разрешат казуса в максимално кратък срок.

1

HelpDesk

Система за изпращане и проследяване на статуса по запитвания и проблеми.

2

24/7

Независимо от местоположението на клиента и часовата зона.

3

До 2 часа

Време за отговор на най-неотложните въпроси.

4

Плащания

На база извършена работа или предплатен пакет. Вие решавате!

Защо да изберете нас

200+

Сертифицирани професионалисти

19

Години опит

19

Години растеж

500+

Доволни клиенти

55+

Страни

44

Сертифицирани приложения

Помагаме им да трансформират бизнеса си

Layer 2
Layer 3
Layer 4
Layer 6
Layer 7
Celio logo
sodexo_en_220x83_2
logo-drager1
avendi
tiryaki_logo_small