Microsoft Inspire 2020: какво ново при Dynamics 365 и Power Apps

юли 24, 2020

На 21 и 22 юли 2020 се проведе ежегодната конференция Microsoft Inspire. За пръв път от създаването ѝ, тя се проведе онлайн. Точно както своите партньори, Microsoft също се изправя пред нова реалност и трябва да се адаптира към променящите нужди и очаквания на клиентите. Ето какво значи това в контекста на Microsoft Dynamics 365 и Power Apps:

Dynamics 365

Microsoft представи три нови Dynamics 365 приложения на тазгодишното издание на Inspire – Customer Voice, Connected Store и Fraud Protection. Всяко от тях е фокусирано върху това да помогне на клиентите да преминат през кризата, пред която са изправени в момента, правейки ги по-гъвкави и издръжливи в бъдеще.

Microsoft Dynamics 365 Customer Voice позволява на фирмите да получават и обединяват обратна връзка от своите клиенти в реално време и на едно място, давайки им възможност да разпознаят точните моменти, в които трябва да действат. Customer Voice има готови за употреба шаблони и много възможности за интеграция с различни инструменти като Power BI и Power Apps.

Специализираното приложение за ритейл компании Microsoft Dynamics 365 Connected Store ще помага на фирмите да функционират безопасно и според регулациите – например, една от функционалностите ще е следенето на броя хора в магазина, за да могат да бъдат създадени условия за спазване на дистанция и безопасно пазаруване.

От своя страна, Microsoft Dynamics 365 Fraud Protection ще помага на ритейл компаниите и публичните предприятия да предпазват себе си и своите клиенти от онлайн измами и злоупотреби. Това ще става чрез различни начини на блокиране на подозрителна активност, както и лесна идентификация на злоупотреби без нужда от ръчна проверка.

Power Apps + Teams

На тазгодишното издание на Inspire беше представено новото име на базата данни за бизнес приложения, създадени с Power Apps, досега позната като Common Data Service – а именно Microsoft Dataflex Pro. С новото име дойде и нова версия, интегрирана в Microsoft Teams: потребителите разполагат с вградена гъвкава база данни с различни видове информация, чрез която могат да създават приложения, интелигентни чатботове и процеси в комуникационната платформа. Както научихме от миналогодишната конференция, с този ход Microsoft цели да даде възможност на потребителите да създават различни инструменти сами, без да имат познания в програмирането.

Искате ли да научите повече? Абонирайте се за бюлетина ни!

Сподели

Новини и известия по имейл